Monday, 14 November 2011

Lelaki yang cium dah lari tu harus dipancung!




aaaaaaaaaaaaaarggggghhhh! benci!
aku benci perasaan macam nie,
tadi aku jumpa manusia yang bertopengkan syaitan tu lagi,
aku macam tak berapa pasti itu dia ataupun orang lain,
tadi bila aku pandang dia mesti aku teringat kejadian ngeri itu hari,
wajah seakan sama.


trauma,
walaupun kejadian tu dah pun berminggu berlalu,
tapi trauma tu masih tak pernah hilang.


macamni :
2 minggu lepas aku makan bersama officemate,
bertiga,
dan kesemuanya gadis,
diluar hujan turun dengan tenang,
tapi ada sesuatu buruk yang jadi pada aku.


sedang aku tekun makan dan borak bersama tiga gadis yang lain,
ada seorang lelaki yang tidak dikenali datang dekat dengan aku,
dia datang dari belakang,
tanpa sebarang bunyi,
tanpa disedari oleh sesiapa,
makin lama makin rapat,
dan sekelip mata,
muka dia betul betul dekat dengan pipi aku,
dia cium!
dia senyum,
dan dia lari.


*cuba bayangkan diri kau dekat tempat aku masa tu*


CILAKA!!!


serius aku rasa macam bodoh sebab tak bertindah langsung masa tu,
aku tergamam.
lama!
tak tahu kenapa.
rasa nak nangis :’(
kenapa aku yang kena semua tu?
kenapa?


aku makan dekat tempat terbuka,
yang ramai orang!
bukan tempat tersembunyi pun,
tapi setan tu berani buat benda keji tu dekat aku.
bodoh!
dia galas beg, dia pakai topi, dia bermisai, dia buruk!
itu je yang aku ingat tentang setan tu.
lagi satu, gigi rongak, 
argh kenapa susah sangat aku nak lupa wajah tu!

sejak kejadian tu aku jadi takut nak pergi mana-mana,
aku diam, tak cerita disini dan tak cerita kepada sesiapa,
aku diam, aku simpan,
bila duduk sendiri aku asyik terbayang,
ngeri sangat.



lama lama aku jadi lupa sendiri.


tapi tadi,
masa aku nak pergi kerja,
aku nampak lelaki yang macam setan tu lagi,
dia pakai beg, dia ada misai, dia buruk!
masa tu aku lalu dekat dengan dia,
sebab dekat situ je jalan yang ada,
nasib ramai orang,
aku elak dari dia nampak aku,
aku tak nak!
aku tak nak dia nampak,
aku takut dia buat benda lagi teruk,
aku berjalan selaju yang mungkin,
jauh dari dia.


sejak kejadian tadi aku jadi trauma balik,
setiap kali jalan asyik nak pandang belakang,
seksa macam nie.
serius.


benci perasaan trauma nie,
kalau perangai dah macam iblis kenapa kau dilahirkan sebagai manusia ha??
hati-hati ye kawan, jangan jadi macam aku.



:'(


22 comments:

Ema said...

Ya Allah...mintak2 kita semua dilindungi... kesian yana.. tabahkan hati ek :)

MéuzAngelo™ XXIII said...

sabar je la.. org tu tak betul agaknye.. lagipun kamu comel, sume nmpk pun suke.. hehe :p

mira maisara said...

giler lah..menakutkan.area mane tuh

Baiz Mamat said...

giler nye orang tu..aduyai..tak buat report ker?

haniey said...

ya ALLAH takutnya..mst trauma sgt kan..xpa lipas ada dia lh tman yana :)

nurul diana said...

ya Allah , tkutnye kak

yanayonet said...

area pwtc :'(

Anonymous said...

repot la polis..sexual arrestment tuuu..

kid hemo hemo said...

seram seyy . . take care sys

saya said...

melampau nyer.serius.

lynda said...

sabar yer yana.

azri johan said...

erkkk

tyra uyura said...

takutnye camtu..

DAYG ♥ said...

aduh, kesian. tabah eh yanaa ;'(

kene hati2 lepas ni. tcare derr :)

nuruashia ♥ said...

mak aihhh..main gilee..eyyyy jijik laa laki cmtu..yana aty2 laa..jgn sorang2 taw..btw, yana kne beware gk..kalo nmpk mcm pelik tu jgn pndang da untk second tyme..oke yunk??

Anonymous said...

bodohnye laki tu..glew seks ke ape..tp mmg akan kaku lau kena cmtu.dlu mmbe aku kne raba ngn pakcik tua kt bus stop.dia diam je.pakcik tu sngih2.cm sial je..

neeruza olen said...

ya Allah bahaya nya.. x senonoh btl laa llki buruk tue.. hisy..

mira maisara said...

cis pakcik tua.dah la gigi rongak

amirahrosli said...

sengal -.-"

DySha.Pink◕‿◕✿ said...

gila pnye laki.. hati2 dear.. jgn jln sorg.. rmai org psiko kt luar 2

teena said...

eh ni kejadian kat the mall tu erk ? urghhh x igt la kat mane .. tapi my boy ade cerita pasal ni ..
org tu mmg mental giler !! kesian yana ...

Anonymous said...

ish..jgn ckp camtuh..kalo org tuh mmg dri kecik gile psycho camtuh, jdi ahli syurga tuh..darjat tinggi dri korang smue kot, tpi kalo mamat tu sengaje bt cmtuh, mmg die gile babi ar kot