Saturday, 5 November 2011

Marah.




Sebenarnya,
aku nak sangat cakap aku benci kau,
bukan benci sikit tapi banyak,
tapi tak terluah sebab aku terlalu nak menjaga hubungan kita ni,
perangai menukar-nukar cerita tu tak cantik pun sebenarnya,
macam bagus je kan kau ni,
aku rasa kau sekolah tinggi,
tapi kenapa akal macam tahap lutut ya?


elok sangat la tu cerita kononnya yang baik semua kau,
dan yang tak baik semua aku,
elooooooooooooook sangat!
harap muka cantik tapi perangai macam iblis buat apa kan,
aku doakan semoga karma tidak kembali kepada kau,
sebab sekarang ni aku dah malas nak buat-buat kenal kau lagi,
pergi berambos!
adios!







i dont care if you talk about me behind my back, just dont smile in my face when you see me

9 comments:

lynda said...

nape nie yana?

kanjopang si lipas said...

huiyyoooo

Love hurt aeNnn said...

kenapa nie yana ? sabar eyh.. ase macam ramai sgt dengki dengan yana skg nie.. tabah kan hati.. jangan marah2 awwww. selamat hari raya.. ^^

onie said...

sabar sayang :D

nuruashia ♥ said...

uishhhh mrah benar ni...sabar ehh...ce habaq mai sat sape makhluk langsi tu hohoho..biar nuru cepuk sikit,..

sabar ehh?
epy idul adha syggg <3

bumilangkawi said...

tahap lutut tu tinggi gak.. :)

amirahrosli said...

suke ayat bwh gmbr tuh. copy boleh? hehe ;D

AmALiNa aFIqAh said...

sabar eh yana..
selamat hari raya aidiladha... :)

Fazleeayu said...

Follow kak yana aka kakak ipar :-)