Tuesday, 14 February 2012

Sudah limit.

.

Bila aku kata 'aku benci menulis bila ianya seringkali dipertikai atas sebab-sebab bodoh' tidaklah bermakna aku mahu berhenti menulis terus. tidak. aku cuma meluah apa yang aku rasa perlu. cuma.........


haih *urut dahi*


aku rindukan lappy yang dulu. yang sempurna sepenuhnya. sekarang cacat. huruf G tak boleh tekan, huruf M tak boleh tekan, huruf S tak boleh tekan dan ada sebahagian lagi. puncanya air milo. aku benci air milo! tak ada tempat lain ke dia nak tumpah.


bercakap tentang ketidaksabaran aku kepada satu orang.


Kadang-kadang aku rasa tahap kesabaran aku sudah limit. melampau sangat hamba tuhan seorang ni. selalu rasa dia terlalu sempurna dalam hidup. rasanya sudah terlalu lama aku mohon Tuhan holdkan kemarahan aku. kadang aku terfikir bila agaknya tarikh yang Tuhan tetapkan buat aku untuk lepaskan semua. sebab penat jugak hari-hari kena redakan sendiri. dia seharusnya sedar, sempurna adalah satu perkataan yang sangat tidak layak untuk manusia. kalau kau hanya pernah buat satu salah dalam hidup, makanya kau bukan manusia. kau kambing. mungkin.


aku mohon Tuhan holdkan lagi marah ini.
okay cukup.
mungkin ini boleh meredakan marah aku.



bila lihat gambar aku rindukan suasana. di mana ada dia bersama. walaupun tak lama tapi cukup. terima kasih untuk ini. dia terlalu baik dalam kalangan golongan dia iaitu lelaki untuk cuba sedaya upaya untuk memuaskan hati golongan aku iaitu perempuan.












Memang semua hasil tangan dari dia tapi yang photoshop aku sepenuhnya.
Bangga sebenarnya bila photog tanya.
'Macamana kau edit eh?'
KihKihKih


 :')

6 comments:

DAYG ♥ said...

sabar ehh yana sygg. lama2 okay lah tu ^___^

Gambat cantik sangat plus modelnya lagi lahhh!

btw macamana yana edit eh? :PP

nuruashia said...

sabar je laa dear..mnusia mmg cmtu..aigooo..edit or x u still look great dear ^^

Love hurt aeNnn said...

yana memang pandai edit.. nt nak belajar lahh ngn yana.. heee

✿Gucciey Lavender✿ said...

wah . cantiknye .. ^^ .

AmALiNa aFIqAh said...

comeyyy semua gambar.

yana harus sabar okeh !

hold marah tuuu walaupun perit :)

HasrulHassan [HH] said...

Minom Milo la best ..hehehehe :P