Monday, 6 February 2012

Kadang-kadang

.
Kadang-kadang aku bercakap dalam diam untuk 
mengenal pasti dan merasa siapa yang betul-betul dengar aku. saat ini. 
aku terasa dan berjauh hati. itu saja.


dan


aku jadi benci menulis bila ianya seringkali dipertikai atas sebab-sebab bodoh.







alamak.
tulisan nama senget. eh ok apa. baru stailo.


10 comments:

onie said...

ignore them... just be urself

LyNdA Aziz said...

kesian yana . sabar ekk ..

Adila Saidi said...

cantiknya gambar yana :)
jgn kisah sgt pasal org laen.

nur amalina athman said...

ambik yang baik..dan ignore yang tak perlu..:)

tieqka said...

i like ur style. gojes ! ^^

nabila azmi said...

awk dh lucky enough sebb ade yg syg n cntik..just be happy=)

farah said...

assalam...
sabar,kata yang mudah diungkap, tapi itulah sebaik2nya, jangan peduli pandangan orang, pandangan ALLAH terhadap kita lebih penting,waktu org wat jhat kat kita tu lah antra pluang yang tuhan bg utk kita kumpul pahala dengan bersabar ^___^

Love hurt aeNnn said...

suke tengok yana dressing. cantik. :)

DAYG ♥ said...

alolo tulisan sengat pun gambar tetapp cantek!

sabar yana :) Allah will always be with us ^____^

AmALiNa aFIqAh said...

tak perlu nak susah-susahkan diri fikirkan hal orang lain.

baik kita jaga diri kita sebaik mungkin. kerana itulah anugerah Illahi yang tidak ternilai.

just be yourself dear :)