Thursday, 15 March 2012

Bertemu family VANILA COKLAT di Rasta.

.

Bayangkan bila kita diajak untuk menemani seseorang untuk pergi ke satu tempat yang dia teringin sangat nak pergi. lepas tu bayangkan dalam perjalanan tu hujan turun dengan indah sekali tanpa henti. dan kemudian bayangkan bateri phone aku sudah pun 1/6. bayangkan lagi aku dapat makan percuma, ayamaz roti impit, spagheti, nasi goreng, mee goreng, salad dan banyak lagi. bayangkan orang macam aku yang tak adalah minat sangat dekat aiman tu dapat bergambar dengan dia, lepas tu postkan dekat dinding mukabuku kemudian ramai yang lain yang betul betul minat dia jadi cemburu. lepastu bayangkan aku senyum sorang2 sebab mereka terlalu cemburu dan membuatkan aku makin lama makin suka dekat aiman tu. hihi. dan akhir sekali bayangkan aku dapat jumpa mereka semua kemudian dapat berpelukan sakan.


eh silap.
tak payah bayangkan. tengok ajelah. TENG-TERENG-TERENGG.










teman orang je :) 

jumpa mereka di RASTA TTDI di SINI dan di SINI :)

11 comments:

Zulfahmi Abidin said...

Baru tau ade cerite name dye Vanila Coklat. LOL.

Noor Airina said...

Wahh !! Bestnye :D

DAYG ♥ said...

ahahhh dah bayangkan tuu. cukup yana. cukup. :PPP #jelosss

Siti Nadiah said...

Nad jelous nad jelous sgt sgt ni ! Diana tak ambil gmbr dgn Izara Aishah ke ?

PariPari Puteri said...

Wahh , gambar prtama tu dah buat org jelez xD

nur amalina athman said...

bestnyaaa..:)

Gadis mutiara_Solehah said...

Wah,syoknya dapat tangkap gambar dengan amir asyraf=p

cik najihah said...

zara x de ye

snf said...

untongglah jumpa amir asyraf!

daya jamal said...

untung dapat jumpa amir ! :)

zara aisyah mane ? T__T

yanayonet said...

zara ade. tapi gambar dia takde :)