Thursday, 11 October 2012

Hati.





Aku mengadu dengan suara paling lemah pada Dia. aku berbisik supaya tidak siapa dengar aku. aku simpan sedaya mungkin. aku tunjuk pada semua aku kuat. aku gelak tawa melancong berseronok berjumpa shopping dan macam-macam lagi. aku cuba. bila aku kata aku cuba memang aku cuba. aku menulis kerana rindu. setia membaca dan memerhati hati dia yang sama senasib seperti aku. aku senyum.


*pause*


aku bukan siapa-siapa. aku cuba sedaya upaya jadi terbaik untuk mereka sekeliling aku. biar tak nampak usaha dimata. tapi yang pasti aku tahu aku masih cuba. apa bisa aku yang hina lagi lemah ini menjadi tulang rusuk terpaling setia buat insan terindah dalam hidup aku. aku sentiasa tertanya sendiri. semoga ibu ayah di Mekah sana sentiasa selamat.


angin. sampaikan. ke. telinga. ibu. ayah. bahawa. aku. rindu.


2 comments:

jejaka perindu said...

sedeynya post awak.. :(((

feez said...

Siapa yg mampu memiliki hatimu....

Teruskan menulis dan senyumlah yana,

-feez-