Tuesday, 19 March 2013

Berpisah hidup.



Kena marah.


Bukan kena marah sebab buat salah
bukan kena marah sebab terlalu menyakitkan hati
aku kena marah sebab aku nekad untuk berpisah hidup dengan sahabat

dia marah tapi mata dia berkaca
aku tahu sebab dia terlalu sayang
sebab aku pun sama

kita semua duduk satu rumah hampir 2 tahun
pejam celik pejam celik je kan
dan mereka paling rapat dengan aku selepas keluarga
dia punya tahap sayang tu tak boleh nak digambarkan macam mana

mata berkaca dah
celakanya!
maaf sahabat

*hugs and kisses*




3 comments:

nabila azmi said...

mmg sedih pisah ngn shbt....lgi2 yg mmhmi

zuno said...

yg tak memahami tu lantak situ la ye dak..

semoga berpisah dunia, berjumpa di syurga..

Mikael Sahaja said...

Semoga terus tabah. Simpan pisau dengan benda tajam bila bertemu. Takut karang tercapai, dah kena memasak pulak dekat dapur.