Friday, 29 November 2013

Keputusan.



Mungkin bila kita dah buat satu keputusan tu ada yang anggap kita ni jahat kita ni kejam kita ni pentingkan diri dan tak fikir apa yang orang lain rasa.


Aku tak kata mereka salah. Semua tu betul. Setiap orang memang berhak untuk meluahkan pendapat masing-masing.


Tapi banyak orang tak tahu macam mana susahnya diri kita sendiri nak hadap dengan benda ni semua. Sampai satu tahap semua masalah dari faktor kerja, pasangan, keluarga, dan kawan-kawan datang serentak. Serius stress tahap sampai tak tahu nak gambarkan macam mana.


Dan rasanya tak perlu nak explain dekat orang lain kenapa semua ni jadi sebab manusia masih dengan perangai manusia, suka menghukum. Asalkan orang yang kita paling sayang bahagia dengan kita dah cukup. 


Perkara paling bahagia dalam hidup ialah bila kau dapat lihat kedua ibu ayah senyum dan kau tahu kau adalah penyebab senyuman tu. 


2 comments:

Anonymous said...

Good for you.... keep smile. Be happy.

Ashiiiiiiiiia said...

keep smiling yana! yana, stay strong k..ignore je org lain yg xpernah ngerti tu huhuhu