Saturday, 21 December 2013

December 21, 2013



Cuma satu kali aku buat kau kecewa,
terus kau bunuh aku dengn kata-kata,
seribu kali aku buat kau ketawa,
terus lupa hilang lenyap begitu sahaja.

Cuma satu kali aku tak tunaikan permintaan
terus kau kata aku perangai serupa setan,
walau seribu kali pun pengorbanan,
tetap kau terus pergi tinggal tanpa pesanan.


Banyak lagi manusia perlu kita jumpa. Kalau setiap satu tu lukakan kita, kita tak boleh nak maafkan, macamana kita nak terus hidup tanpa penuh pura-pura?


Memaafkan tu tak rugi apa-apa.
Tak guna duit pun kan?



Plaza Rah, 4.30 petang

4 comments:

nabila azmi said...

huhuhuhuhuh....nk copy ni blh x...nk share blh x....

yanayonet said...

Boleh awak.

amalina afiqah said...

betul. memang ramai manusia cmtu. suka mengungkit lagi. ermm =___='

Intan Fuziah said...

Yana mntk izin copy jgk ea...