Monday, 10 February 2014

Pertama kali. #1


Adakalanya kita lupa

Taksub dengan personaliti diri sendiri

Kita lupa yang orang lain pun menilai diri kita jugak

Kita sibuk nak bercerita pasal diri sendiri

Apa yang kita dah buat, apa yang kita nak buat, apa yang kita suka buat

Pernah kita tanya adakah orang tu berminat tentang sejarah hidup kita?

Menarik sangat ke hidup kita?

Personal seorang lelaki sebenarnya terletak dalam misteri hidup mereka

Wanita sebenarnya sukakan misteri

Macam buku kosong yang tak ada cerita

Lebih sedikit kita tahu lebih menarik cerita dia

Life should be full of surprises.




Kadang- kadang kita tak nampak benda yang cantik lalu depan kita

Yang kita nampak benda yang tak perfect

Perfection itself is imperfection

Kita kena tengok diri sendiri, kita tak boleh asyik nak jugde orang.





Lara, Pertama Kali, 2014


No comments: